Vedení společnosti se v rámci své politiky zavazuje:
k dosažení spokojenosti zákazníka, kvalita našich služeb je naším prvořadým cílem
důsledně naplňovat platné právní předpisy a jiné požadavky, které se vztahují k předmětu činnosti a k ochraně životního prostředí,
udržovat a zlepšovat integrovaný systém řízení dle ISO 9001 a ISO 14001,
zapojit se do procesu trvalého zlepšování zavedených procesů, stanovit každoročně cíle a cílové hodnoty na základě výsledků z předchozího roku a tendencí vývoje,
trvale vzdělávat své pracovníky, předávat jim zkušenosti a zvyšovat jejich povědomí v otázkách kvality našich služeb a ochrany životního prostředí,
výběrem a ovlivňováním dodavatelů zajistit realizaci své politiky,
objektivně hodnotit environmentální profil a zlepšovat stav životního prostředí zejména formou prevence znečišťování,
vést otevřený dialog s pracovníky, zákazníky a veřejností o chování k životnímu prostředí,
předcházet vzniku havarijních situací,
důsledně realizovat hospodárná a preventivní opatření v oblasti nakládání s odpady,
minimalizovat spotřebu chemických látek a přípravků a v rámci možností omezit používání nebezpečných chemických látek a přípravků,